minaida - snart sommarlov

min skola är fett cp. vi slutar den 15:e
för vi ska ha klassens dag & jävla brännboll turnering , brännboll wtf??
hatar de
asså fattar inte allihopa.... alla ba "åh jag kmr saknar er & skolan fett mke"
jag tkr de ska bli skönt att slippa dom, & skolan .. :'p
ska bli fett skönt ju, att slippa alla Falubor
tänker typ inte va i Falun på heeela sommarlovet, får väl se hur de blir med de.. ._.
men eey, pappa håller på att plugga till nått, & tänk så får han jobb i Stockholm?
skulle ju kunna va var som helst, hoppas sthlm!
så kmr vi väl flytta med, eller så får vo bestämma att bo hos mamma eller pappa
alice kmr ju klart välja mamma då , & jag pappa!
& dååå slipper jag henne dududuu!

LÅNGTINLÄGG....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0