minaida - ska lägga brevet på posten idag...

random folk som frågar mig vad Dannys adress är, kan bara glömma att dom ska få den .. ^^
justsayin' , jag har bara gett adressen till 2 personer & de va en jag känner o en annan jag chattat med väldigt mycket :) 2 väldigt fina tjejer!
& folk som tar sig för givet att jag ska ge dom adressen, haha :dd
jag va ju typ världens lyckligaste när jag fick hans adress & lovade att inte ge ut den till NÅGON , men asså .. har gett den till 2 personer bara & dom lovade att inte ge ut den, men visst. om dom ger den till 2 personer så blir jag inte förvånad , & gör ärligt talat inte MIG  så mycket , fast dee betyder inte att ni ska ge ut den för ni lovade ju :)
älskar folk som håller de dom har lovat , kärlek till dom!
.
ÅH VA JAG HATAR LÅNGA INLÄGG


bara kolla på han.. shit , magisk kille


Kommentarer
Postat av: Klara

HAR DU DANNYS ADRESS??? :O Har letat överallt men aldrig fått tag i den :( haha<3

Svar: jaooo :) haha vart har du letat då? ;) smsa eller skriv till mig på kik så får du deen :D<3
Mina Cederberg

2012-06-12 - 21:10:43
URL: http://klaralinnnea.blogg.se
Postat av: Klara

Svar: typ på massa sidor och frågat massa osv :D kan inte smsa för min mobil har typ damp men skriver på Kil imorgon eller något när jag kommer hem ;) åh du är så himla söt <3

Svar: haha jahaa du skulle ju frågat mig på en gång ;) ah :D duääär! <3
Mina Cederberg

2012-06-13 - 14:16:11
URL: http://klaralinnnea.blogg.se
Postat av: Klara

Kik* haha ;)<3

Svar: haha ah fattade ;) <3
Mina Cederberg

2012-06-13 - 14:16:32
URL: http://klaralinnnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0