minaida - planer & drömmar du har

planer & drömmar jag har....
ja, drömmar har jag ju massa av 
men typ flytta till sthlm & bo granne med Danny & vara hans kock
hahaha nej inte kock men , ta hand om hans barn , när han får nårra .. :3
har MASSA drömmar så aa,
& planer är.. asså planer till vadå?
lixom, när?
hhaha..  men nu säger vi på sommarlovet då.
de är att åka till gbg & malmö på rixfm , att åka till gbg & va med nåra kompisar vecka 29
åka till växjö på rixfm
åka till öland när victoria fyller år & kolla på Danny
åka till karlsborg ,
åka till umeå & hela patrasket
& jaaa haha orka höra alla mina planer & drömmar :p
-
sorry för dålig uppdatering men hade inge internet hos min kompis & sov hos henne.


kolla va sööööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0