minaida - ingen uppdatering

MEN DE ÄR FAKTISKT FÖR JAG HAR VART I KARLSBORG
& har inte orkat startat datan hehe ^^
 
 
men jag har haft så jävla kul!
 
vi har varit i skövde också 
där jag köpte ett linne, & en t-shirt :)
 
vi sov hos Björn (min låtsas bror) i 2 nätter
 
jag & min syster åkte till örebro med björn & hans tjej emma & deras barn Jesper <3
Björn köpte ett par shorts till mig :) 
 
vi badade i vättern haha SÅ JÄVLA KALLT
jag frös öronen av mig :d
 
jag har varit med några kompisar
 
& innan vi åkte hem igen så badade jag & majken igen :))
inte lika kallt idag faktiskt :D
 
tack för en SKIT ROLIG vecka :D
 
puusss <3
 
ni som följer mig på twitter vet ju vad jag har gjort ;)
 
haha oseriös.
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Lika fin ändå lilla Minisen :*<3

Svar: du är fin lilla Klarisen :* <3
Mina Cederberg

2012-07-01 - 00:33:08
URL: http://klaralinnnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0