minaida - En ny tagen bild på dig själv &...

1. Jag verkligen hatar Falun, ingen kan hata nått så mycket som jag hatar Falun.
2. Jag började gilla Danny litegrann när han va med i idol.
3. Jag va verkligen inte effektiv när jag va liten...
4. Jag har vart värsta tönten.. & jag hatar när folk tar upp det.
5. Jag har mer vänner som inte bor i Falun än folk som bor i Falun, har typ tappat kontakten med alla.
6. Det finns ingen som vet ALLT om mig.
7. Jag älskar godis.
8. Jag kan börja dampa som fan när nån säger att Danny suger.
9. Danny är allt för mig, känner han inte men han har gjort mycket i mitt liv ändå.
10. Jag har lärt känna massa kompisar "genom" Danny, asså om ni fattar xD.
tog den typ för några dar sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0