minaida - dålig uppdatering ja0..

har inte bloggat så mkt, sorry sorry
men jag sov över hos min kompis & där finns inget internet . än.
dom bor på landet hehe 
men huset är iaf sjukt chill. jag & carmen som hon heter, har fått ett jävla chill rum ååh va nice
typ ett rum med glas till tak & de kan man öppna , fett awesome
bryr ni er om mitt liv ens?
hahha, orka .. xD
åt nyss mat, usch för potatis grattängen ... :s 
gillar typ inte de längre, usch de smakar ju lök.
jag HATAR HATAR HATAR lök, om jag ser lök i maten så vill jag inte äta & håller typ på att spy
hehehe, pinsamt när man är hos kompisar , jag ba försöker svälja ner de med vatten eller något
LÅNGT INLÄGG USCH


älskar bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0