minaida - DAGEN VA GRYM

ASSÅ KAN INTE BESKRIVA HUR JÄVLA GLAD JAG VA & SE MANNEN!
har inte sett han på ett fucking år så att se han nu va verkligen sjukt jävla kul
ni kan typ inte fatta tror jag ^^
nu ska jag bara fråga mormor eller nån snäll som kan skjutsa mig till gbg & malmö
JAG MÅSTE FAN DIT
FAN att jag inte gick bak sen när han gick av sen, glömde HELT av de ;o
skulle ju kanske fått träffa han då....
& lilla söt Anton va sjuk :/
MEN FUCK VA ALVARO är snygg asså :D
ville bara säga att dagen va heeelt AMAZING & mina usla bilder kmr upp sen :)
& fan att jag inte fick nån bild på när han stog sådär roligt när han sa att man skulle ta kort....
min kamera typ dampade just då så fick panik osv
men jaja... sånt är livet. eller?
kolla bara va sööööööt! omg älskar han mest
PUSS

Kommentarer
Postat av: Myka

Anton va där och ställde upp på kort och pratade :)

2012-06-11 - 14:13:36
URL: http://ssulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0