minaida - asså ... aha?

random dude: va dig själv, alla andra finns redan
 
eh aha?
här är man sig själv & är typ hatad av alla i Falun osv
alla säger att man ska va sig själv o blablabla & jag orkar inte bry mig va alla tkr om mig :)
jag är mig själv & om ni inte tkr om mig, skit i mig, för jag skiter i er :))
skiter i allt å alla här i Falun ja0
för jag kmr flytta till sthlm , svär jag tänker göra de.
alla är så oäkta o Falun
känner inte en bra vän som är äkta
seriöst.
har typ lämnat alla mina kompisar haha , jag orkar inte
om dom fortfarande skulle vilja va kompis med mig så skulle dom väl gjort nått 
töntar.
när jag flyttar till sthlm är de bara att glömma mig :)
JIPPI VA SKÖNT 
för jag har redan glömt er. :) 
 
jag klarar mig med Carmen & mina underbara vänner från andra städer :)
& denna underbara kille :
detta leende kan man leva på.
KOLLA VA GLAAAD HAN ÄR :')
så sjukt gullig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0