minaida - älskar kommentarer, tack finaste <3

 
hej hej , har vart ute & solat å bara chillat lite i solen :))
orkar inte gö nått idag typ 
kanske gör ett videoinlägg senare ^^
om jag kmr ihåg de...
 
nån som vet hur mkt en lägenhet i sthlm kostar?
på söder?
 
åh ska nog på sommarkrysset den 21 juli, nån som också ska de? :D
de kmr ju bli fett awesome. :)
 
åh tagga denna sommar, seriöst!
jag älskar att jag tvingar pappa att skjutsa mig eller så. 
förut vågade jag inte ens fråga... hahaha 
tönt.
& de roliga är ju att han säger ja?
dafuq.
 
& JAG MÅSTE TILL ÖLAND DEN 14 JULI!!!!
då va de 4 år sen jag började gilla E.M.D, på de stället & allting
pappa måste väl förstå?.... :D
annars dör jag. 
typ.
 
hahaha mitt bland alla fina bilder på Danny & sen rixfm kmr den här....
fin dubbelhaka ja0....
STOCKHOLM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0