världens bästa dag!

tänkte berätta om dagen.
 
Jag vaknade klockan 9 & sen gjorde vi ordning oss & vart klara klockan 11. Vi åkte till mammas pojkväns föräldrar för vi skulle hälsa på nån bebis. Sen klockan 15:00 va vi där. Jag trodde de skulle vara sjukt mkt folk men de va de faktiskt inte! Så jag gick längst fram till Cassie. Vi snackade & haha sen vart de som vi hade känt varandra as länge... Snackade med hennes kompis & massa andra där som va skit roliga! Vi hade så jävla kul från klockan 15:00 till typ 23:00. Jag rörde Danny 3-4 ggr. Fick awesome kort osv. Antingen så gick kameran sönder eller så dog den. Vet inte haha. Så bilderna kanske ni får på måndag! Vi skrek & dampade loss till musik vi inte ens gillar. Iaf jag haha. Men dagen va så sjukt jävla rolig! Sen när de va slut så sprang vi över hela grönan till ett ställe där artisterna kom ut. H.E.A.T. kom ut, Markoolio, Vulkano, ALVARO, & Dannys mamma! Tog kort med Alvaro, den sötisen haha. Så vi stog & hade de najs och väntade på Danny. Sen började min jävla morsa att dampa om att jag skulle komma typ hela tiden. Så till slut gick jag. & då, 5-10 minuter efter så hade dom träffat Danny... Dock hade han bråttom så dom fick inget kort. MEN FUCK OFF. Jag har inte träffat han på 3 år. Känns förjävligt. Men jag & Klara har bra planer & Linn också då haha :) Men RIXFM i Gbg kmr bli bäst. Cassie sa dock en sjukt gullig hälsning till Danny utan att jag hade sagt nått. De va as gulligt haha. Tack så mkt tjejer för dagen. Ni gjorde den bäst! HAHA vi skrev till Danny: DANNY DANNY DANNY!!! 
Han: *vickar på röven* 
Så sjukt gullig. Inte alls som att se på tv. Lixom dom började genrepa as tidigt & höll på tills de började typ. Så ni som inte va där, ni missade verkligen något! Helt jävla sjukt va de! & varje gång i pauserna så tog jag upp mobilen... Varje gång hade jag fått ca 10 nya meddelande: JAG SER DIG PÅ TV :D
HAHAHAH. Så jävla kul va de. Ännu en gång, tack för dagen tjejer! Hoppas vi ses snart igen. 
Såg Ida LaFontaine i publiken också haha. Så fin är hon. 
De hände mer roliga grejer. Men orkar inte skriva haha.
finaste alvaro <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Åååh så du har börjar blogga här igen? :D finaste ni<3

Svar: jag bloggar på båda :D hihiih , du är fin <3
Mina Cederberg

2012-07-23 - 00:46:11
URL: http://Klaralinnnea.Blogg.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0