sitter forever alone i min säng med datan..

jag har växtvärk i ena mitt ben... eller nått
är redan 170 & de känns som att jag har växtvärk hela tiden
gör ju så jävla ont också
 
 
asså jag fick värsta blicken från mamma för hon visste inte att Danny va på Öland & de va delvis därför vi skulle åka dit , & sen helgen efter de så ska ju jag & mamma m.f åka till sommarkrysset för att se han igen
& då fick jag värsta blicken.... 
HALLÅ ELLER
jag vill ju se han :(
 
 
& jag tror inte att hon fattar att jag ska va med några kompisar & inte hänga med henne haha
hon snackar om att vi ska äta pasta sallad eller nått.... ja ba "alice, jag tror inte mamma fattar att jag inte ska va med er" så hon skulle tydligen säga de. men har inte gjort de än.. haha
men iaf. hoppas alice säger de då.
ni som inte vet , är alice min syster som är 10 år . ful som stryk, dryg, retsam, men ibland IBLAND är hon faktiskt rätt snäll
 
som om ni bryr er igen då. men jag tkr ni borde få veta saker ist för att inte fatta någonting om va jag babblar om
 
jag kmr sätta in lite bilder när jag byter samtals-ämne så ni orkar läsa allt :)
pusshej!
 
här har vi en människa, en väldigt fin människa. som är fin på alla sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0