papi kmr snart

just nu sitter jag & väntar på att pappa ska komma & hämta oss för Malin (syster) & mamma ska åka till Nora & kolla på nån katt som Malin kanske ska köpa
 
 
8 dagar kvar till Öland. TAGGA TAGGA TAGGA
hoppas jag träffar nån rolig där för jag vill inte direkt stå där & skrika med pappa hahahaha
nån som ska till Öland & se Danny som jag kan hänga med?
lovar är inte peddo som pappa tror att alla mina kompisar på nätet är hahaha
nej han skämtar men man vet ju aldrig! ;)
 
 
vi hörs senare. puss puss
åh ja. <3
 

Kommentarer
Postat av: MOAA

ha en bra kväll:)

Svar: tack så mkt! desamma :)
Mina Cederberg

2012-07-06 - 21:51:31
URL: http://www.aamelasmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0