morsning korsning

vill bara säga att fyfan va grym Danny va igår!!!
jag dreglade HAHA seriöst jag gjorde de 
 
men är bara så jävla sur på SMHI som sa att de skulle bli nån jävla orkan & regn osv
& de va ju inte de så jag har lust att skjuta dom allihopa
asså om de inte skulle va regn (som de inte va nudå -.-) så skulle vi va där
för de är ju inte så kul att bo i tält om de regnar
MEN NU VA DE JU FANIMEJ INTE REGN .
 
fast om 6 dagar blir de SOMMARKRYSEEEEET!!
tagga tagga :)
 
pusshej
 
3 av mina 939393838 sysslingar jag har haha.
Emmy, Elise & Elma 
älskar namnen starkt
ASSÅ DÖDA MIG VA ELISE ÄR SÖÖÖÖÖT
hahaha hon såg en korv på golvet & ba: korv! 
HAHAHA nawww dör.
& emmy är så sjukt underbart snäll & SÖT SÖT SÖT
& elma är lite dryg... men gölli haha rolig också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0