karlsborg förfan

ingen uppdatering på hela dagen (typ) & de är för jag har åkt till karlsborg!
alltid awesome haha :)
har hittils haft as kul hahaha. 
& förvånad blir man när självaste Danis har gillat mitt inlägg i hans logg, första gången faktiskt
underbaraste :)
då fick man skryta lite till "syskonen" haha , Emma som också gillar Danny :)
& ja, dom är inte mina syskon. fast jo haha
Emma är då Björns (vonkans barn) tjej
& jaaa, massa andra i karlsborg är klart mina syskon :))
puss på er haha.
 
& ASSÅ JAG FÖRSTÅR FAN INTE VARFÖR JAG HAR DEN DÄR MISSBILDADE BILDEN PÅ INSTA
tog precis bort den på twitter haha
såg ut som en blandning av en fritirad nakenråtta & en räka
seriöst asså D:
 
hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0