i miss u

hej!

idag vaknade jag 10 av nån konstig anledning haha
gick & la mig 4 & vaknade 10 , de va nog för de va så varmt
haha igår kväll låg jag & chattade med Klara.. 
jag va typ skit rädd för de lät som nån va utanför osv
kissnödig & hungrig va jag också hehe
 
som om ni bryr er
 
mamma & min störda lillasyster ska gå & bada med mammas kille och deras barn som har typ hyper problem
dom typ håller på att slå varandra & ser ut som om dom ska döda varann .... HAHA
gillar inte dom :s
 
har ingen aning om vad jag hittar på idag. men vi hörs väl
 
överlycklig. längtar som fan

Kommentarer
Postat av: Klara

Sååå fin är du!!! <3

Svar: ta dig i rumpan va du snackar om dig själv hela tiden!!! <3
Mina Cederberg

2012-07-05 - 17:32:30
URL: http://klaralinnnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0